خرید اسپری تاتو موقت دائمی پک اسپری زنانه مردانه 2024

خرید اسپری تاتو موقت دائمی پک اسپری زنانه مردانه 2024

خرید اسپری تاتو موقت زنانه دخترانه مردانه پسرانه دی 1402

اسپری شاینر شاین مو چیست و در چه مارکهایی موجود است و آیا ضرر دارد

 

 

 

اسپری شاینر شاین مو چیست و در چه مارکهایی موجود است و آیا ضرر دارد

 

 

شاینرهای مو یا اسپری شاین درخشان کننده چیست :

 

به گزارش سایت لینک سرا : شاینرهای مو هم به شکل کریستالهای مو و هم به شکل اسپریهای درخشان کننده هستند  که کریستالها حالت روغنی داشته و تقریبا مثل روغن زیتون طبیعی و البته با بویی معطر روی مو اثرگذارند، موها را کمی براق کرده و خورده ها را از روی مو میگیرند اما اسپری های شاینر یا درخشان کننده ها به حالت اسپری روی مو یا لابه لای آنها پاشیده میشوند و علاوه بر حفظ حالت موها به آنها درخشندگی خاصی خواهند داد .

شاید گاهی که موهایتان را سشوار می کشید یا با اتو آنها را صاف می کنید بخاطر خورده موهایی که روی موها باقی مانده و یا کدر بودن آنها از پایان کار راضی نباشید و از تافت یا فیکساتورها هم بخاطراینکه موها را از لختی در خواهند آورد و به آنها حالت سفت و چسبناکی می دهند استفاده نکنید .

 

 

ایا اسپری شاین برای موی کم پشت مناسب است :

هم مناسب است هم خیر به این جهت که وقتی شما این محصول را روی موهای خود اسپری میکنید براق میشود ولی چون براق میکند مقداری موی شما کم پشت تر دیده میشود البته بهتر است ابتدا  اسپری سفت کننده مو را استفاده کنید و بعد در پایان مقداری از اسپری شاین را به موهای خود اسپری کنید.

طریقه ی مصرف اسپری درخشان کننده شاین 

 


طریقه ی مصرف اسپری درخشان کننده شاین :


بعد از سشوار کامل مو که البته برای خوش حالت تر شدن آنها بهتر است سشوار مو را در دو مرحله یعنی دو بار انجام دهید بخصوص در مورد موهای فر، ویو یا وز تا موها کاملا آهار و پفشان را در عین صافی و خوش حالتی داشته باشند، سپس اگر از کریستال مو استفاده می کنید مقداری به کف دست زده و روی کل موها بزنید و با انگشتان لابه لای موها بمالید، اگر از اسپری شاینر استفاده می کنید آن را با فاصله روی موها پاشیده و کمی با انگشتان به موها حالت دهید.

تغییر در رفع کدری و درخشنده شدن موها را همان لحظه متوجه خواهید شد. اگر بعد از استفاده از آن احساس کردید حالت موهای جلوی سر مثلا چتری کمی تغییر کرد دوباره همان قسمت را سشوار بکشید که موها با همان براقی زیباتر هم خواهند شد.

یکی از کاربران سوال زیر را از ما پرسیده است که پورتال فراناز به آن پاسخ داده است و در زیر این سوال کاربر عزیز و پاسخ آن را می خوانید.

سوال کاربر :
با سلام و خسته نباشید ببخشد چطور میتونم این شاینرها را تهیه کنم و اسم تجاری که باید به لوازم آرایشی بگم چی است.

جواب :
دقیقاً همان چیزی که نوشته شده کریستال. که بصورت مایع است و یا اسپری شاین مو

 

 

 

 

 

شاین های مو چه هستند و چطور استفاده می شوند؟

سوال کاربر :
با سلام و خسته نباشید ببخشد چطور میتونم این شاینرها را تهیه کنم و اسم تجاری که باید به لوازم آرایشی بگم چی است

جواب :
دقیقاً همان چیزی که نوشته شده کریستال. که بصورت مایع است و یا اسپری شاین مو

 

اسپری شاین الیو اصل چیست 

 

اسپری شاین الیو اصل چیست

 

 


پس از آرایش موها و مخصوصا زمانی که از ابزار حالت دهنده برقی مانند سشوار و اتو مو استفاده میکنید، موهایتان آب سطحی خود را از دست داده و در نتیجه کدر و وز میشوند. برای جلوگیری از این اتفاق، بهتر است از اسپری حرارتی استفاده کنید. اما پس حالت دادن نیز میتوانید علاوه بر درخشش طبیعی، درخشش خیره کننده ای را برای موهایتان ایجاد کنید. اسپری شاین الیو Olive Nourishing Sheen Spray با نهایت میزان درخشندگی حاوی ویتامین E ، روغن زیتون، عصاره های کاملا گیاهی برای همین منظور آماده و عرضه شده است. اسپری شاین اولیو علاوه بر مصرف شخصی، برای سالن ها و شینیون مو نیز مناسب است. الیو یک برند مطرح جهانی است که با تکیه بر کیفیت و کارایی خارق العاده خود، محبوبیت زیادی میان آرایشگران و مخاطبین ایرانی دارد

ویژگی های اصلی:

• نهایت میزان درخشندگی مو
• بدون روغن و الکل
• حاوی دانه های کریستاله شده
• حاوی ویتامین E ، روغن زیتون، عصاره های گیاهی
• محافظت از موها در برابر آسیب
• بدون ایجاد سنگینی روی موها
• اسپری شاین الیو هرگز سفیدک نمیزند
• وزگیری موها به صورت کامل
• میزان درخشندگی: 100
• حجم 472 میل
• محصول ایران

 

شیوه استفاده:

 


اسپری شاین الیو را از فاصله ی 30 متری روی موهای حالت داده شده اسپری کنید و اجازه دهید تا خشک شود. رعایت نکردن فاصله ی مناسب ممکن است منجر به سفیدک روی موها شود

نکته: قبل از مصرف تکان دهید. از تماس شاین اولیو با چشم ها جلوگیری گردد و در صورت بروز حساسیت جلدی از استفاده ی مجدد خودداری کنید.

محصولات الیو برگرفته از دل طبیعت با عصاره های کاملا گیاهی و بدون هیچگونه به ساختار موهای شما، آماده شده تا حس طبیعی بودن و کیفیت فوق العاده را همزمان تجربه کرده و از نتیجه ی کار خود نهایت رضایت را تجربه کنید

 

 

 

اسپری نگهدارنده مو دیاموند کلاس درخشان کننده نیوا

 



تصویر اسپری نگهدارنده مو دیاموند کلاس درخشان کننده نیوا
اسپری مو دیاموند گلاس برق الماس نیوآ، در تمام طول روز موهای شما را با قدرتی مضاعف تثبیت کرده، برق الماسین خیره کننده ای به آن ها می بخشد . ترکیب جدید این محصول، با سیستم Vitamin Fix پوششی ماندگار را تضمین کرده، فعالانه از موهای شما مراقبت و آن ها را نرم و لطیف می کند . پوششی با ماندگاری مضاعف ایجاد می کند و چسبناک نیست . درخشش الماسین خیره کننده ای به موها می بخشد . شانه شدن موها را آسان می کند. اثری باقی نمی گذارد . برای داشتن پوست سر و موهایی سلامت .

 

قیمت اسپری شاین براق کننده بیول 

 

اسپری براق کننده و حالت دهنده مو شاین 400 میلی لیتری بیول

 

 

 

 

برند : بیول
مخصوص موهای : موهای ضعیف و آسیب دیده
حجم (میلی لیتر) : 400
کشور سازنده : ایران
نوع : اسپری مو
ارسال رایگان ( برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان )
۴۸ ساعت ضمانت تعویض در صورت داشتن مشکلکشور سازنده ایران

نوع اسپری مو

 

 

اسپری مو را به ریشه مو نزنید

 

اسپری مو را به ریشه مو نزنید

 

سعی کنید هنگامی که از اسپری مو استفاده می کنید با ریشه موهایتان تماس پیدا نکند و فقط به ساقه مو بزنید. استفاده از اسپری مو بر روی ریشه مو باعث ریزش موها می شود.

آسمی ها اسپری مو نزنند

کسانی که آسم دارند باید این مواد را به کل از زندگیشان حذف کنند. اسپری های مو در گروه عوامل تشدید کننده علایم آسم به شمار می آیند و به راحتی می توانند موجب تحریک مجاری تنفسی شوند و می توانند حتی شما را تا مرز یک حمله آسمی پیش ببرند.

 

موهای کم پشت داری اسپری شاین نزن :

از آنجایی که اسپری شاین براق کننده میباشد اگر موهای کم پشت دارید بعد استفاده موهای شما کم حجم تر نشان خواهد داده شد در کل اگر حجم موهای شما کم است بهتر است از اسپری و حالت دنده به میزان خیلی کمی استفاده نمایید و در حدی باشد که موها حالت پذیر باشد و سعی کیند از اسپری هایی که موی شما را چرب میکنند استفاده نکنید چون هر چقدر مو چرب تر باشد کم حجم تر نشان خواهد داده شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: sprytatoomovaghat ? تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1402برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?